wtorek, 9 sierpnia 2011

Out Of The Town

Z dala od zgiełku wielkiego miasta, gdzie jest ciszej i spokojniej, najlepiej sprawdza się wygodny strój. Jak dla mnie klimat organicznych inspiracji, o którym już zresztą wspominałem, jest jak najbardziej odpowiedni. Wybrałem koszulę, która jest kwintesencją trendu Organic. Wykonana jest z tkaniny, która jest bardzo innowacyjna, z wyglądu przypomina delikatną gazę o splocie płóciennym ale w rzeczywistości to tkanina tkana dwuwarstwowo, jest złożona z dwóch warstw tkaniny. Po jednej stronie jest duża krata, która jest wierzchnia a druga, spodnia to krata Gingham Check. Przy okazji zaplątał się w tej koszuli kolejny trend! A mianowicie jest to trend na miksowanie patternów, zwłaszcza z tej samej 'rodziny', czyli np różne rodzaje kratek, w różnych skalach i proporcjach. Taki miks kratkowy czy paskowy, lub nawet paskowo-kratkowy będzie hitem wiosną 2012- ale Kochani! Używajcie kolorów, niech następna wiosna w Polsce gra ferią kolorów! :)

Do koszuli ubrałem biały tank i jeansowe szorty. Buty ze skóry, które nabyłem nie dawno na wyprzedaży w Pull&Bear- świetnie pasują do całości, do tego torba w kolorze ciemnej czekolady. Ostatnio często ją noszę, jest idealna do większości moich outfitów i wbrew pozorom bardzo pakowna :)

A gdzie Wy wybieracie się, by uciec od tłocznego, zabieganego miasta? ;)

outfit z dzisiejszego postu:







Rysunek mojej stylówy, który wykonałem :)

Organic Shirt- SFCO
Tank- Reserved Underwear
Jeans Shorts- H&M
Necklaces- Reserved
Bag- Reserved
Chukka Boots- Pull&Bear
Belt- Oazis


Krata Gingham:

sodahead.com

Przykład zastosowania trendu na miksowanie patternów:
Alexander McQueen SS12 Menswear- Paris
style.com
Thom Browne SS12 Menswear
style.com
Moncler Gemme Blue SS12 Menswear
style.com



eau-de-mode.livejournal.com
Junya Watanabe SS12 Menswear

Miłego miksowania za miastem, w mieście, wszędzie :)

XOXO- Bollo

6 komentarzy:

  1. Bollo weź skocz na solarium i opal nogi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zoe- mnie to nie przeszkadza, że mam bladą karnację. Solarium jest nie zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jest jeszcze photoshop, którego możnaby użyć. Ewentualnie nie rób w ogóle zbliżeń na swoje nogi, gdyż to nie jest coś czym możesz się pochwalić przed innymi bez ingerencji komputerowej.

    OdpowiedzUsuń
  4. i zdjęcia jak dla mnie też są fatalnej jakości. Zdecydowanie
    Effka jest lepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zoe- Nie mam presji do bycia superczłowiekiem- sorry, ale nie będę na siłę robił z siebie śniadego kolesia, bo nie mam takiej skóry i nie zalezy mi na tym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bollo superczłowiekiem nie będziesz, ale i tak jesteś cool:)

    OdpowiedzUsuń