środa, 21 września 2011

Echo- The Daily Paper

 Dziś trochę w innym temacie. Chciałbym się podzielić z czytelnikami drobnostką, która sprawiła mi ogromną radość. W darmowym dzienniku "Echo"(wyd z 19.09) na pierwszej stronie zostało opublikowane zdjęcie z pokazu mojej kolekcji :))
Pokaz odbył się podczas Gali Mody i Bursztynu- Amberif 2011 w marcu tego roku. Kolekcji towarzyszyła biżuteria Eva Stone, a raczej na odwrót :) biżuterii towarzyszyła moja kolekcja, bowiem w pokazie chodziło głównie o biżuterię i promocję bursztynu. Było to dla mnie fantastyczne doświadczenie i spore wyzwanie.
Publikacja tego zdjęcia jest dla mnie małym wyróżnieniem z pośród projektantów biorących udział w gali oraz przypomnieniem fajnych chwil spędzonych podczas przygotowań do pokazu i ludzi, bez których nie było tego.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć z pokazu na fanpage'u  zajaczkowski.design :)


1wsza strona w "Echo"

:)))

XOXO- Bollo



2 komentarze:

  1. Wow, rewelacja i gratulacje! Doskonale rozumiem jak to Cię cieszy. Fajnie, że jesteś tu na blogspocie i opisujesz tak fajnie te outfity, dużo się uczę - skąd trend, gdzie powstał, jaka była inspiracja - jako przyszła stylistka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Blubel- Dziękuję bardzo! :)) Jest mi niezmiernie miło! :D I powodzenia życzę w roli stylistki!!! :)
    Moda to super zajęcie ;)

    OdpowiedzUsuń