czwartek, 21 lipca 2011

First View

Hello Wszystkim!


To mój pierwszy post na moim modowym blogu, na którym chciałbym podzielić się z Wami moimi stylizacjami. Dziś miałem na sobie mocne połączenie kolorów. Fiolet + acid Yellow(trochę zielonkawy żółty). Ponieważ t-shirt jest prześwitujący postanowiłem pobawić się patternem i ubrałem pod spód tank w paski. Świetnie odnalazł się w towarzystwie kraciastego szala. Do szala natomiast(aby wzmocnić kolor z kratki) ubrałem jeszcze jeden, właśnie w kolorze zielonkawego żółtego. Powstała ciekawa gra kolorów, bardzo letnio. Oczywiście do tego jeansy i sandały gladiatory ze skóry w miodowym kolorze. Aby nie było tak fioletowo- żółto i zbyt banalnie, ubrałem niebieski pasek. Jak Wam się podoba dzisiejsza stylizacja?


#Eng:


This is my first post on my fashion blog. I want to share with you my ideas . Today’s outfit is mixed with colours : violet + acid Yellow. Because Tee is transparent I put underneath striped tank. I also put on checked scarf and I added another one to turn on the colours. This look looks very fresh and summer. To avoid matchy matchy effect I put on jeanse, brown sandles and blue belt.
Do you like it?









sheer t-shirt- H&M Lmd.
tank top- H&M
check scarf- -
acid yellow scarf- Reserved
plastic belt- Reserved
jeans- Zara
leather sandals- Top Man



PS: Dziękuję Beatce P. za wersję w j. angielskim :)

XOXO- Bollo

1 komentarz: