niedziela, 31 lipca 2011

Ombre Effect- Update

W nawiązaniu do wczorajszego postu chciałbym pokazać Wam przykłady użycia efektu Ombre, zwanego inaczej Dip Dye. W aktualnych trendach Dip Dye, czy Ombre Effect jest prawie wszędzie. 

Koszule w kratę z efektem tonalnego przejścia koloru- znalazłem kilka fajnych fot, rewelacyjne są takie koszule.
asos.com 
asos.com 
 asos.com
fashionno5.com

W T-Shirtach i polówkach również pojawiają się tonalne przejścia koloru, mnie osobiście podobają się te w paski lub z innym patternem.
alibaba.com
shengyilang.en.made-in-china.com

Jeansy z efektem Ombre, o których wspomniałem w poprzednim poście...
kaboodle.com
kaboodle.com
missomnimedia.com
tramki, które ma na sobie osoba w spodniach z filetowymi nogawkami są obłędne! :D

Efekt Ombre pojawił się nawet na włosach... :) To jest po prostu hit, o tym zapomniałem wspomnieć w poprzednim poście. Włosy wyglądają, jakby miały odrost, ale jeśli jest to zrobione odpowiednio profesionalnie, wygląda bardzo uroczo. Mnie przypadły do gustu włosy Drew Barrymore i znalezione przeze mnie w necie piękne zdjęcie z czasopisma modowego- jest przepiękne! 

Drew...
kandeej.com
bootsnyc.onsugar.com
stylebust.com
Takie włosy dodają wiele uroku, bardzo mi się to podoba.


Uwielbiam to zdjęcie, jest bardzo inspirujące... :)
zdj. pochodzi z magazynu Harper's Bazaar-haircolorsideas.com

Ciekawe, kto z Was już dał się ponieść szaleństwu Ombre Effect i był u fryzjera? :)

XOXO- Bollo





1 komentarz: